Våren är här!

 
 Så gott, har avnjutit en härlig kaffekopp och tinade fram lite kladdkaka jag har i kylen. En som jag testade på att fixa ihop med karmelliserad sås, rice crips topping och riktigt härligt kladdig inuti. Mums! Och lilla snokisen på ett hörn också. Han fick sig en banan att plocka i sig :-)
 
Vet ni vad? Nu är våren här på riktigt. Det droppar från taken, solen värmer så skönt, pendlar mellan minus och plusgrader på mätaren och framförallt ljuset hittar in i huset. Det som är de tråkiga med det är att man ser alla gulliga avtryck på fönstren, kladdet på golven och dammet som puffar upp sig på en gång man rör sig i soffan. Oändlig städning! :) Men vi deppar inte för det. Med våren kommer också en tre årings födelsedag, den närmar sig med stormsteg. Dags att börja klura på tårtor, presenter, dekoration och massa annat skoj. Min förstfödde som håller på bli en stor grabb!
 
Och inte nog med det, jag har fått jobb och ska börja extra jobba fram tills William sätts på dagis. Jessus, snart kickar livet igång på riktigt. Mammaledighet har vart min verklighet väldigt länge nu, hiih.
Ps; Ni kanske ser att jag uppdaterat designen lite också? Härligt med förnyelse :-)
 
 
När jag ser denna bild så längtar jag till sommaren, vilka fantastiska dagar vi hade då..<3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback