Mitt älskade 2014

Men gott nytt år till er alla! 😊 Kan inte förstå att detta år redan är över. Ett fantastiskt år som kommer bli svårt att bräcka på alla sätt och vis..Har lärt mig så mycket under dessa månader, framförallt att njuta varje sekund och inte ödsla tid eller ork på såna som inte ger tillbaka. Vara uppmärksam på dom jag anförtror mig åt 😊 
Har haft up and downs, men på något vis har ändå detta år vart mitt lyckligaste. 
 
Blev lastbils utbildning, jobb på en turistbyrå som jag alltid velat, många små resor, bra ekononi, vänner som visat sig stå bakom mig för allt i världen, världens finaste barn, några nykärsdagar med karln, blev gravid med andra barnet, födde en frisk liten pojke, hade en fantastisk sommar, fick se äkta syskonkärlek,  köpte hus, påbörjade min inredning, unnade mig egentid, skaffade häst, stod på mig..Ja, wow vilket år! Köpte mig dessutom en helt egen bil ❤ 
 
 
 
 
 
 
 
 
2014 ser jag som Williams år ❤ Och en hel del kärlek. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback