Innanför våra dörrar ♥

God kvällen! :-)
Hade fått lite önskningar om att visa mer rum i huset, tyvärr fotar jag nästan aldrig någon annanstans då det alltid är kaos. Så bjussar på någon bild åtminstone med lite mera röra, ni vet livet med barn. Städat i ungefär 3 sekunder, om ens det..Hihi! Ska ta bilder åt er i veckan på köket, pyssel, hallen, övervåningen mm. Som ni ser nu på bild 2 så är tapeterna i köket helt okej men absolut ingenting jag vill ha kvar.
Fått övertalat karln om att lägga upp pärlspont åt mig från golv till tak bara det inte är så hiskeligt dyrt, annars blir det halvpanel och måla väggarna i färgen lammull. Båda två kommer bli jätte fint och få köket att bli ljusare, samt den lantliga stilen som jag söker. Eller egentligen - Lantlig, pastell och lite modernt. Hade gärna haft vita soffor, kudd överdrag men det skippar jag under småbarns åren! ;-D
 
 
 
 
Min fina ram jag fick upp idag! Skrev ut lite kort som håller mig varmt om hjärtat och satte in barnens & mitt "armband" som vi hade på oss på BB. Kevins längst ner och Williams högst upp <3
 
 
Nya stolarna på plats (10 kr st!!) nu ska bara pinnsoffan in i köket från hallen också.
 
 

 
Plus att ett annat körsbord ska in! Ja, och som jag skrev ovan så ska det målas eller pärlspont på väggarna.
 
Denna kökssoffan;

 
 

 
 
 
 
Lilla William saboterar mammas ljus och inredning, bara städat 3749499494 gånger idag, hihi ;-)
 

Elin Johansson

Hej! De kuddarna som du har i zickzack mönster.... Var kommer de från? De var helt fantastiska!!! Skulle passa såå bra i min lägenhet!
Kram!

Svar: Tusen tack :D Dom kommer från Ellos och hör och häpna, faktiskt örngott! Har dock sytt igen sidan om man vill det. Behövs dock inte! :) Älskar dom, stora och ybersköna. Kram!
Ida Johansson

2015-01-26 / 19:16:32
URL: http://elincjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback