Här ska vi gosa och läsa!

 
 
 
Hallå 😊 Äntligen i sängen..William har haft en tuff dag idag minsann. Var hundra år sedan han var såhär famnig och missnöjd. Bara tröck in handen och tugga, varm om kinder och som sagt - allmänt missnöjd. Dessa dumma tänder! Alvedon, mammas famn och någit kallt att tugga på har vart viktigt idag..❤ Trots derta har vi fått massa gjort! 
Som ni ser ovan har jag och Kevin gjort en mys hörna slm vi kan gosa ner oss i 😊 Så stolt över den. Vi har ibvigt den med Ice age boken och majskrokar, hihi. Blev toppen bra! Vad gör man inte när lill killen vill ha en koja? 
 
Sen har vi städat tusen ggr, ätit köttfärssås, målat, bakat en yrgod paj och tagit oss ett långt bad. Ja och massa stoj emellan åt och vardagliga måsten såsom nattning till lunchvila, matning, bytning osv. Men, de är wn annan femma . Nu ska jag njuta av helgen och ta en tur på min fina pålle..❤ För länge sen sist. 
 
Puss och kram! Och trevlig helg 😄 
 
Just ja..Se vad bra! Äntligen köpte jag nya kläder till Kevin. Nu lär han vara varm ❤ Dessutom ny skoter hjälm, hihi  
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback