Ny matta inför ljusare tider!

 
 
Bjussar på två bilder här hemifrån såhär på kvällskvisten :-) Har haft det så lugnt så jag nästan inte vet vad jag ska göra. Så har börja kika på barnkläder på internet, ska nog beställa ett lass till nästa månad skulle jag tro. Stora grabben behöver uppgradera sin garderob, och faktiskt köper jag nästan allt nytt åt han nu när William förmodligen kommer ta över det sen. Kommer säkert köpa mycket nytt då ändå, hihi. Men lite åtminstone!
 
Dessutom har jag rensa lite i förrådet, helt otroligt vad saker! T.R.E säckar med bara mina kläder och T.R.E säckar med ytterkläder som är mina. Barnkläder så in i bombens och massa annat små krafs :-) Håller på sortera ut inför den stundande loppisen här i byn. Här ska de bort! Alla baby prylar ska säljas/skickas iväg,bara dom extra speciella plaggen ska behållas. Blir det ett till knyte i framtiden köper jag nytt :-) Dock så är inget planerat så det verkar som om vi stannar vid två stycken. Men man vet aldrig, kanske blir en suprise om några år ;)
 
Har åtminstone haft det så lugnt och härligt idag, bara njutit. Mer såna här dagar! Nu ska jag krypa till kojs innan jag somnar i soffan :) Allt är ju städat, jag är ny duschad, har sett alla mina program + en film, kollat på internet, frossat chokladbollar och städat övervåningen. Imorgon ska vi passa på att hänga utomhus och ordna klart i förrådet! Mina fingrar kliar dock över att få upp pärlsponten i köket...
 
Hihi, kram!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback