Eftermiddags vecka ♥

 
 
 
Tjingeliing allesammans! ♥
Nu har gubben kommit sig hem från sin Em vecka, dvs han har farit härifrån kl 10:00 och kommit hem ca halv 10 på kvällen. Han har tidigare bara jobbat FM men nu är det lite ändrat, det funkar de med. På sistone har Robban nattat Kevin och jag Wille, så man hade ju lite funderingar hur man skulle göra när man var själv. Men det har verkligen inte vart nått problem alls! Inte en dag har vi haft de bökigt :-) Jag har tagit allt eftersom jag har vela och hur barnen var. Nåndag natta jag Wille i soffan medan Kevin såg på masha och björnen på tv:n, andra dan lega han i sängen och kolla klipp medan jag natta han i spjälsängen för att hinna ge Kevin tid och gosa med han innan han somna..
 
Ja och dom här andra dagarna har han somnat själv i sängen sin medan jag har dona på här nere med lill pluppen ♥ Han är så nöjd när han får sova själv ibland också. Då tar han sitt pick och pack och lägger sig i sängen; Ger oss en stor kram och puss och säger; Puss puss, syns imorgon. Älskar dig!
Så enkelt och snällt barn, anpassar sig efter i princip - allt. Alltid snäll med mamma och lillebror! Såklart gör han hyss ibland, men annars så klok och duktig. Älskar sin lillebror så mycket och pratar om bara han blir större så dom får bada tillsammans, sova tillsammans eller bara leka..♥
 
Hihi, ja men det jag ville komma fram till är att två barn kan vara tufft vissa stunder. Men allt är vad man gör det till, och sen är smarta lösningar alltid bra. Anpassa dig efter barnen, inte tvärtom :-) Nåväl, jag är glad att jag har sambon hemma nu så barnen får se mer av han och vi hinner fixa på med huset lite. Barnen utvecklas som vanligt hela tiden och William han reser sig, går lite efter möbler och kan balansera sig på stället en liten stund. Kevin snackar på och hjälper gärna till med allt man ber han om, ja och kör med sina leksaker och stegrar. Pratar om att han ska börja köra skoter i Ruffriders, tävla i motorcross, köra grävmaskin och allt vad han nu sagt att han ska göra. Tur att man har sparkonto redan nu ;-)
 
Nu tänker jag bara avnjuta kvällen innan natten..Barnen somnade vid halv 7-7 som oftast så den här tiden på kvällen är guld värt ♥ Ikväll blev de en smoothie, två filmer och äppelpaj i micron. Mums! Äh, nu kallar filmen på mig :D Vi hörs dåå, kraam!
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback