What a day ♥

 
- Men tjenixen säger William som tog en liten pratstund med mamma i bilen idag ♥
 
Åh vet ni?
 
Tapeter till åtminstone två rum inhandlat! :-) Våran Kiruna dag blev minsann en lyckad sådan ♥
 
Morgonen började redan vid halv 8 - Vart såklart mys frukost med min stora favorit kille och sedan skjutsade mommo han till dagis. Han var lite bekymrad på morgonen, han skulle nämligen åka till fammo & Mats i Vasa och bada. Fråga inte hur han kom på det, för det har jag inte en blekaste aning. Till Vasa skulle han då! :-)
 
Hur som helst, vi packade bilen full & satte kosan mot Kiruna. Vårt första stopp blev en turridningen för att kolla på en going och sedan vart det lite lunch. Lille William hängde såklart med oss så det blev yttipytti lite shopping på HM så storebror fick sig lite handskar och mamman här två plagg. Kunde inte hålla mig!
 
Sen kom vi på det lite roligare stället - Rusta! Det blev en ny matta som ska till vardagsrummet, lite ljus slingor, kudde, tapeter till två rum i huset och lite annat koliox. Ska bli så kul att sätta upp detta på väggen och ordna upp hela boningen. Nyss fick jag äntligen mina förstoringar beställda så jag får upp kort på väggarna sen - Mina oanvända IKEA ramar har stått oöppnade länge nu.
 
När vi var i Kiruna fick jag även ett sms att min soffa har kommit! ♥ Äntligen! Fast jag ska invänta sms:et från andra stället också så vi får med kontinental sängen på samma gång vi kör ut till huset. Ja ni skulle bara veta hur de bubblar utav lycka inom mig ♥ Det som är lite tråkigare är att jag börjar bli sjuk..
 
Ont i halsen och mer eller mindre orkeslös på morgonen. Ingen bra kombo när man har två småttingar, så Kevin och sambon far nog ut till stugan så jag får dona på här hemma lite :-) Nu ska jag nog ta en kvällsmacka och sedan gå och sova. Dö trött är bara förnamnet!
 
Sov gott allihopa! Kramisar! ♥♥
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback