Stor städning & rensning

 
Hemska tapeterna i vardagsrummet, det är prio ett! =)
 
 
Hej allihopa ♥ Mina goa läsare! :-)
Idag har jag verkligen gjort bort en handling som minsann inte är så rolig. Jag, syster och William åkte på dollar store och inhandlade rengörings produkter, sopsäckar, sprayer och diverse annnat inför flytt städning plus att en hel del ska iväg.
 
Funderar vad jag ska göra med olika möbler, såsom matbordet, gungstolen och lite andra prylar. Kanske man behåller till en blivande stuga eller så skickar man iväg allt och tar det som senare bekymmer! :-) Helt ärligt så lutar det mot det först nämna. Är galet trött på allt onödigt man samlar på sig hemma - Ni vet alla halvdanna leksaker, papper i mängder eller sånt man bara tryckt in i alla vrår.
 
Nu när vi flyttar ska a.l.l.t rensas ut! :-) Tänker inte dra med mig en onödig pryl. Kickar igång redan imorgon  ♥ Måste passa på nu när vi ska ta tag i tvätthögen och sedan gå till Bvc. Fullsatt dag om inte annat - Och på torsdag åker jag och syster till Kiruna för lite shopping och kolla på en pålle. Hihi.
 

Nej, nu ska jag tjila. Ska dra en dusch :D Ska spana på tapeter bättre och kolla lite vad jag ska köpa när jag åker till grann staden. Sov gott där ute  ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback