Nu är vi hus ägare! ♥

 
Klaffat och betalt - Nu har vi hus! ♥ Efter så många drömmar och tankar om "Den dagen jag får hus", så
 är dagen äntligen här när vi får börja packa och flytta in i vårt helt egna hem som vi faktiskt äger. Det känns helt otroligt! Har vart så himla nervös över denna dagen & undrat många gånger om vi är för snabb? Men nej..De är mitt svar som jag kommit fram till varenda gång :-) Över 5 år tillsammans och två barn, då känns husköpet väldigt lägligt. Hihi.
 
Så idag har vi vart dit med första lasset där min nya soffa och säng får inviga kåken ♥ Kommer bli så fint där inne trots att huset i sig inte är speciellt stort. Det är konstigt det där, man har sagt så många gånger att man ska ha ett s.t.o.r.t hus med öppna ytor och gott om plats, men så helt plötsligt går man in i ett hus som man känner - Nu är jag hemma som inte alls egentligen var det man skulle ha från början. 
 
Jag skulle ju ha ett gigantiskt kök och öppen nedervåning, men det gick inte riktigt som planerat. Detta hus är mer mysigt och ombonat skulle jag kalla det ♥ Planerna i framtiden blir nog att bygga ut det mer där nere, men duger absolut som det är nu, hihi. Kevin han får sin egna sandlåda, sin skoter på gården, sina kissekatter och vi får betydligt mer uteliv än innan. Detta kan bara bli bättre.
 
William han får växa upp från början och alltid ha tillgång till naturen, gosandet och att de bara är våra småttingarnas fötter som springer på ovan våningen. Inte våra grannars, hihi. Nej, nu är jag så lycklig! Vill bara börja dona på där borta så vi får ordna upp vårt nya hem ♥ Tapeterna har skickats, förstoringarna är påväg, mina nya kuddar har kommit på posten och släpet står redo för utkörning utav mer saker.
 
Nu ni - Nu är det väldans fullt upp för oss, på de allra bästa sättet! ♥
 
Taggade små pojkar..♥
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback