Mysiga lördagen

 
Hoppsan, vart en tidig morgon för oss! :-) Efter att gubben hade snoozat upp Kevin som kom smygandes till oss inatt så var han klar vaken vid 7. Vi stiger aldrig upp så tidigt, haha! Jah, han bestämde då att han skulle dra en morgon bajsning så vi steg upp då. Lille Wille han ville dock sova på till halv 10, så han hade de minst sagt skönt han :-)
 
Jag själv är i valet och kvalet om jag ska åka med till stugan över dan eller om jag ska stanna hemma och mysa på med William. Robban han "kidnappar" Kevin så dom åker dit när han slutar jobbet om en stund, så vi får helt enkelt se vad jag bestämmer mig för. Både roligt och jobbigt att komma utanför dörrarna när jag inte gjort något annat än att ränna runt i veckan, hihi. Dessutom har vi vart och köpt lördags godis så jag & Kevin har en liten påse själv :-)
 
Vi drog även en snabb tur på loppisar & sen smaskade vi lunch med mamma & Jonas..En sallad & pizza blev det :-) Medan mina små har sovit lunch så har jag kolla på en film i lugnet..Hemmet är relativt städat, så blir inte mycket mer än så idag.
 
Ni får hade så bra allihopa på denna härliga lördagen! Jag själv ska gå igenom lillebrors kläder..Han har börja bli så stor så 62 gäller i bodys :-( Hur ska man kunna sälja iväg dessa små mini plagg? Gubben säger att två barn räcker, men jag håller tummarna för tre. Snart får vi ju hus, hihi.
 
Nåja, kramisar till er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback