I veckan gäller det ♥

 
Hos en god vän -
Det var så vi tillbringade våran Söndag, dagen innan veckans klackspark! Jag som trodde gubben gick på ledigvecka,men tydligen blir det först på tisdag. Hmmf, nåväl! Snart får i ha honom hemma, så härligt :-) Det går då så himla bra att vara iväg med mina två små. Vi ränner omkring överallt - På affärer, hälsar på folk, gosar hemma eller tar en kaffe kopp hos pappan min.
 
Självklart är det alltid lättare när man är fler, men vi ger oss inte! Hihi. Ja minsann, Idag har vi hängt hos Niklas och surrat på ♥ Blivit bjuden på mat, drog en promenad, busade loss och drack kaffe :-) Riktigt bra med andra ord, så vi kom oss hem först vid halv 8. Blev en snabb kvällsmacka för storebror & mys med pappa innan det vart läggdags. Alla mina pojkar sover, bara jag uppe som vanligt ♥ Nattsuddarn. 
 
Men vet ni vad?
Jag kan berätta en rolig sak åt er - I veckan ska vi skriva papprerna på huset ♥ Då blir det verkligen på riktigt. Har inte riktigt förstått ännu att vi ska bli husägare. Så vi kommer ha fullt upp denna månaden med dop för lille William och dessutom hamna mitt i en flytt. Igår tog jag faktiskt och beställde lite dop dekorationer så jag får till den stora dagen - Willes dag ♥
Så denna månaden blir det packning, rensning, konka saker, tapetsera, uppsägning av lägenheten, gosa och göra oss hemmastadda.
 
Förstår inte riktigt hur vi ska hinna nu när vi har en liten plutt på 2 månader och ett vilddjur på 2,5 år ;-) Tur vi har snälla vänner som gärna ställer upp med barnvakt!
 
Om man kanske skulle ta och borsta tänderna, se klart filmen och sedan krypa ner under täcket..Gääsp! Imorgon ska vi bara ta det lugnt, ingenting annat :-) Eller ja, hämta min byrå måste jag iofs göra. Men förutom detta ;) Hihi. Ni får sova gott då allihopa, kramisar!
 
 

Linnea med bebis i magen

gud vad härligt =D vi längtar tills vi får se huset.

2014-09-08 / 13:33:10
Therese

Vad kul med hus!!

2014-09-09 / 18:47:33
URL: http://tesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback