En riktig gobit helg

 

Tjenixen där ute! :-)
Under min lediga tid, dvs bara ett barn i huset så passade jag och William på att ta lite kort så vi får stoppa upp på väggarna. Dom blev så fina  ♥ Han har sina gulliga bekymmers rynkor, lilla hakan och hans stora busiga ögon. Lik sin bror, men ändå helt egen. Vi hade en riktigt fin dag vi två! Bara tog det lugnt, for lite på loppisar och sov till klockan 9. Trodde inte att bebisar kunde ha rutiner innan jag fick denna pojke..Han har hållt sina tider ända sen han föddes och egentligen ingen skillnad förutom att han drog ner på uppvak på nätterna :-) Nu är de tre gånger mellan 20:00-08:00.
 
Samma tider vareviga gång! Så ni som har haft barn som kanske har vart lite besvärliga eller krävande på nätterna - Ha hopp! Vi var så tveksam om vi vågade skaffa ett till barn efter hur Kevin var på nätterna tills han var efter 1 år. Vaknade ungefär varannan timme och bök timme efter timme. Kunde lätt vara vaken från 23:00-04:00 utan problem och var ledsen.
 
Är så t.a.c.k.s.a.m att han är en glader denna unge ♥ Han har fått mig att njuta till 150 % och verkligen sett den stora glädjen över att gosa med en liten plutt. Ett perfekt "avslut" med andra ord :-)
 
Hur som haver ♥ Nyss har jag klickat hem tapeterna till vardagsrummet, betalat och klart. Så nu får vi se hur de blir där inne! Oj gud så spännande. Hade sambon fått välja hade det blivit några 39;- tapeter som inte alls har en röd tråd i hela huset. Vill verkligen göra det som jag vill ha det nu, så då får man låta det kosta lite extra. Kommer åtminstone bli så mysigt ♥
 
Kan säga att helgen har då vart suverän trots att man har vart sjuk :-) Fått njuta av mina småttingar, egentid, äta gott med mommo, lite loppis, hälsa på en vän och nu avslutar jag dagen med ett leende. Så spänd inför veckan - Då blir det tapetsering, hämta soffan & sängen, börja packa saker på riktigt och dessutom fortsätta rensandet. Har sålt iväg grymt mycket prylar och har redan nu tjänat in på 2 dagar nästan 3000;- i sånt jag inte använder. De är grymt! :-)
 
Men, nu sängen. Hihi! Sov så gott allihopa, puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback