Beställning och svar ♥

 
 
Gääääsp...♥ Kan inte låta bli att skriva ner ett till inlägg här innan jag också hoppar i säng ♥ Den lilla killen han somnade efter badet där vid 8 & den stora han gosade med mig i soffan till halv 10. Helt underbart mysigt! Sen när jag frågade om han var trött så svarade han jaaa-aa..Då kom han tassandes mot mig och gav mig en puss, tog sitt täcke och vinka hej då innan han gick till sitt rum och stängde dörren. Ja där somnade han! :-)
 
Kan med det passa på att svara på kommentaren jag fick förra veckan, hihi. Har helt glömt bort!
 
Svar till dig Malin angående nattning; 
 
- Jag har turen att ha en riktigt snäll son som faktiskt nattar sig själv :-) På dagarna och kvällarna lägger jag ner honom så somnar han lugnt och snällt så jag behöver inte böka med sånt. Om de finns undantag så har jag gjort som jag gjorde redan från början när William kom, dvs tar med honom i sängen och låter han amma eller gosa med tutten. Om nu inte William sover någon annanstans, då lägger jag honom själv.
 
Så det har flytit på från dag ett, inget tjorv alls eller hur jag skulle göra. Allting kom naturligt för oss alla ♥ Och tiderna som båda somnar är mellan 19:00-21:00 och vaknar sedan 8:00-08:40. Sover som en klocka båda två, så det är verkligen himmelriket.
 
Hihi, nåmen annars då? Ja, jag har äran att berätta att nu är soffan beställd och sängen likaså! Vuxen poängen bara stiger, hihi ;) Nu väntar vi bara in dom, sen när vi är inflyttade ska jag självfallet ta en tripp till haparanda där jag får springa på Ikea, rusta, ÖB och diverse andra affärer.
 
Nu ska jag dock ta och krypa till kojs med min sambo..Pojkarna dom sussar sött i sina egna sängar dom ♥ Ni får sova så gott allesammans! Pussar och kramar till er..♥
 
 
 

mamma

Mommos lill troll <3

2014-09-06 / 15:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback