På sjukhuset..

 
Men hållå där! :D Jag åkte in av ett geting bett då jag hade fått en allvarlig reaktion, sådär roligt :D Var så roligt när jag ringde mamma som då var och åt med hennes kille;
 
- Hej mamma, alltså jag tror du hade behövt komma hem. Har nog fått en allergi reaktion.
- Men herregud, kan man inte få äta klart först?
Väntade 10 minuter och såg det blev värre..Svullna upp kring ögonen och ner mot halsen
- Mamma, jag tror faktiskt du hade behövt komma nu! Dom på 1177 sa att jag borde åka in :P
- Jaja, vi kommer väll då! Är snart klar.
 
När hon sedan ser mig fick hon lite panik, haha! Hon trodde jag hade lite kli i halsen eller nått ;-) Visst har man snäll mamma? Väl på plats här så upptäckte vi just att Kevin hade hög feber och jätte ont i kisseriet igen..Bara hoppas att William klarar sig undan biverkningar från 3 månaders sprutan :-)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback