Det nya livet som bybo & hästägare


Hej och hallå där ute! :-)
Är så tråkig och dålig på att uppdatera här, men har faktiskt en bra orsak. Har inget internet i huset ännu & det på telefonen kommer man knappt in på facebook pga av den dåliga täckningen, hihi. Men den 21 oktober så får vi det, så ni får snällt hålla ut.
Måste börja med att skriva ett s.t.o.r..t grattis till Maja & gubben hennes till deras fina dotter som kom till världen! Dunder kram till er och lilla stjärnan! Vi väntar med spänningen att få träffa er :-) Sedan ger jag er en snabb update om läget ute i byn som husägare :-) Flyttlasset är så gott som klart, måste flytta sakerna från förrådet & göra en städning. Men alla saker är i princip ute så det är lite kaos där borta..Mitt i allt detta huller om buller har krutburken Hildur flyttat till oss!
 
Hon verkar trivas väldigt bra med sin karl Glimm :-) Smaskar hö hela dagarna och igår tog syster premiär turen med henne. Framåt kan man då verkligen säga att hon är trots att hon skulle vara en slö pensionär..Så mysigt och härligt att kunna gå ut på gården och pyssla på med hästarna. Bara att kunna ta ut henne och spänna upp henne för att borsta lite är balsam för själen..Nej, aldrig mer lägenhet! Inte nu åtminstone.
Hihi, mer om det senare! Ska försöka fota åt er sen så ni får se lite bilder på hur det ser ut i hemmet vårt. Storm trivs verkligen och saknar inte stan ett dugg. Roligt att komma in lite då & då för att göra lite ärenden och hälsa på vänner, men annars myser vi på där..Besök är det inte dåligt med heller, så vi är inte ensam :-)
 
Mina två guld killar har vart hemma med mig nu ett tag för förkylning, och nu är Kevin piggare. William däremot har en riktig tråkig hosta, men är lika glad för det. Finaste! Finns mycket jag kan skriva åt er, men just nu så känns det så tråkigt...Vill ge er bilder också, så ni får kika på några från min instagram. Där försöker jag uppdatera lite :-D
 
Tusentals kramar till er så hörs vi snart igen! Flytt/bya/nya/härliga/tvåbarnsmamma livet håller mig sysselsatt till fullo <3
 
 
Var på besök till Överkalix och hämtade hö med syster, fick lite sällskap på vägen :-) Närmare 3 ren flockar..
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback