Har så mycket att skriva!

 
Men nästan för mycket att berätta så jag inte vet vad jag ska skriva, haha :-) Attans. Hade vela skriva ner mycket åt er, men kan dra en snabb sammanfattning;
- William har vänt sig från rygg till mage.
- Kevin har härmed börja bajsa på pottan självmant (hela tiden när vi är hemma!)
- Jag/vi har tagit upp kontakten med min gamla bästa vän :-)
Och..
Jag trivs verkligen som fisken i vattnet här ute..<3
 
Ja, det bara rullar på allting. Kevin har haft några intensiva dagar så han har verkligen krävt uppmärksamhet som heter duga :-) Kan inte påstå att mitt tålamod höll till 110 % alla gånger, men man gör så gott man kan. Jag fortsätter på det jag var inne på tidigare med William angående mammigheten och ansvaret. Sen Wille kom var jag tvungen att släppa på kontrollen med Kevin. Dvs låta Robban dra ett stort lass själv. Ville gärna ha full koll på vad som hände och att han följde rutinerna till max..Men när våran lilla gullunge kom så ville han äta jämt och ständigt så hann inte med allt själv, och detta blev verkligen toppen!
 
Nu litar jag fullt ut på Robban med barnen, visst vissa dagar kan jag ha lite tveksamheter men i det stora hela har jag inga problem att skicka han till byn med honom eller som nu lämna Wille med gubben. William har inte riktigt vela vara med pappan sin tidigare då han mest bara har skrikit eller grinat efter mig. Men har verkligen introducerat honom för han mer och mer och nu går de toppen bra! :-) Inga klagomål från varken gubben eller Wille. De är "win win".
 
Så jag har kunna åka ut med mina vänner nu på halloween och igår tog jag en lugn, stillsam och härlig tjejkväll med Sandra ute i byn :-) Vi surrade goja, åt som vi aldrig sett mat förut och bara njöt. Kom hem sent så blev inte mycket fredagsmys med sambon, det kör vi idag! Hihi. Idag däremot kommer mamma med min prins Kevin tillbaka :-) Han blev mommonappad igår och sen ska hennes karl komma och hjälpa tapetsera klart i hallen.
 
Ska äntligen få upp mina förstoringar på väggen med våra fina familjekort, så nu ska jag försöka lägga i en växel igen så det händer nått :-)
 
Nu ska jag dock börja avrunda här..Men då vet ni läget :-) Har tagit kort på hemmet åt er, så det läggs säkert upp imorgon.
 
Puss och kram! :)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback