Graviditets vecka 37 ♥

 
Snacka om att det kan slå om snabbt! Från att vara igång med tusen projekt per dag, så tillbringar jag just nu mina dagar med att gäspa :-) Jag känner mig mörbultad, helt ärligt. Som om det är maraton lopp vareviga dag och inte heller gör det bättre med alla mystiska saker på sistone.
Jag är varm om öronen, varm om kinderna, tung i huvudet, trött som en zombie, dricker som en häst, inte alls lika hungrig som innan utan nu kan jag lätt gå utan några timmar, knasig mage..Listan kan byggas på!
 
Mini drar all energi från mig just nu, så det blir inte mycket över. Försöker ändå hålla igång rätt så bra med tanke på att jag har en två åring som behöver stimuleras :-) Det här med jobbet börjar dock kännas riktigt tungt när dagarna ser ut såhär. Jag sover i princip alltid när jag får chansen och somnar på ett knapptryck.

Nu vill jag att det ska gå i racerfart, vill bara ha ut lillskrutten så jag får tillbaka min kropp, mina revben och kanske kommer i mina kläder igen :-) Är tacksam över att jag slipper gå höggravid hela sommaren, hoff. Jag kan i princip föda när som helst & jag är så peppad på det! Magen är gosig, men nog är det skönt att kunna sova nätterna igenom eller dela på bördan med sambon, hihi.

Nej, ska ta lite kvällsfika tror jag. Sen gör jag som alltid, soover..Puss och kram allesammans! :-)

mamma

Nu ska du ta och vila dig så mycket du kan, för snart är lill Skrutten här <3

2014-06-15 / 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback