Lilla vännen..

 
Spännläppen och trut munnen..♥
 
Goddagens ♥ Idag är våran trollunge inte riktigt på hugget. Vaknade inatt där vid tre tiden att han hade sådan hosta och andades tungt, men det blev mycket bättre efter han fick i sig lite vatten. Som jag misstänkte verkade det som han höll på få feber så han fick en liten alvedon också, sen var det mycket bättre! Lega och snacka, peta på pappa och dona på med sin skoter innan han somnade om.
 
Jag vaknade där vid 9 att jag hör Kevin säga; - Mamma titta, blää..
Slår upp ögonen och ser att det rinner blod ur hans näsa, så snabbt in på toan och torka av det och försöka lugna sötnosen ♥ Som tur är så brydde han sig inte destomer men har blödit till och från hela dan. Inte mycket..Tydligen så har han ont där :( Kanske han lyckades riva sig där? Nå nåå, han har hållt en glad min trots att han är sjuk. Mommo & syster kom hit och åt frukost med oss innan vi tog en promenad med vagnen i detta underbara väder!
 
Riktigt vår väder! :D Solen skiner, droppar från taket och 1 minus på mätarn. Fy sjutton vad fantastiskt. Vi kikade in på Lindex och hittade faktiskt inte desto mer förutom en tröja åt Kevin som han ska få i present sen av mommo :-) Kläderna som han ska få av oss kom idag så då är det bara att slå in det. Så ruskigt tuff han var i den där jackan!
 
Kändes som det var sommar när vi tog en lunch på Md;s..Stekhett inomhus och solen som lyste! Inte långt kvar tills man får springa med rumpan bar ;-)
Nä.
Nu låter vi dagen vara oskriven och får helt enkelt ta allt efter vad Kevin orkar med..:-) Måste börja fundera på vad man ska göra för middag & sen ska jag röja upp lite här hemma i vanlig ordning medan lillis sover. Kanske vi hörs sen? Hihi. Kramisar.
 
 

Mamma

Å mommo älskar Lillis <3

2014-02-28 / 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback