Verkligen världens finaste storebror ♥

 
Jag måste bara skryta lite om våran Kevin, eller kanske hylla honom om hur ofantligt duktig och snäll han har vart sedan William kom till världen..♥ Jag trodde att det skulle ändras när han hade vart med oss ett tag när han insåg att han faktiskt ska stanna hos oss, våran Wille. Men denna pojke är verkligen en ängel, så underbar med sin lillebror på alla sätt och vis.
 
Detta vill jag dokumentera här på bloggen för att komma ihåg hur fantastisk han är mot honom ♥ Vill inte glömma det för en sekund. När William blir ledsen så kommer han springandes - Mamma, skynda skynda. Bebis!
 
Kommer jag inte på en ögonblicks sekund springer han fram till honom, pussar honom på huvudet, stryker han på pannan, säger hej hej bebis och funkar inte det försöker han krama han, hämtar några av hans favorit motorcyklar så han kanske kan leka..Ja, listan kan göras lång :-)
 
Varje dag så pysslar han med honom och stryker hans hand..Ger han gärna pussar, kramar, bäddar om honom, hämtar tutten åt han. Ja han sköter han hela dagarna, hihi. Det är också jätte viktigt att "Bebis Wille" ska sova med honom, åka i bilen och håller någon annan i honom kan han bli bekymrad och säga - Nä, mammas bebis!
 
Så otroligt mån om sin lillebror ♥ Än så länge har han alltid vart snäll mot han. Stressar aldrig när jag ammar honom och väntar snällt tills William ätit klart :-) Aldrig något gnäll att han ska upp i famnen när Wille är. Han finner sig i allt som har med han att göra och förstår att Wille är liten. Nu när Kevin börjar sina 15 timmar på dagis så ville han så gärna att bebis skulle följa med till dagis också, men det gick inte riktigt. Hihi.
 
Jag längtar så att få se hurdant band dessa två har sedan..♥♥ Dom kommer förmodligen slåss, bråka och ha så roligt tillsammans. Precis som syskon ska vara. Ni är mina två stjärnor, och mamma är så stolt över sin förstfödde prins som älskar och tar hand om våran minsting.
 
 

mamma

Älskade trollunge <3 Du har då verkligen lindat din mommo runt lillfingret ;)

2014-09-06 / 15:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback