Redo inför nästa semester skoj!

 
Dåså! :-) Dagarna har gått så fort i vanlig ordning sen vi kom oss hem. Små pojkarna kör på samma rutiner, fast lite längre sovmorgon. Hihi! Kevin busar på och gör hyss för jämnan och William han äter, utforskar världen och gosar i famnen dagarna ut. Precis som de ska va! Storebror kan dock få mamma att se rött ibland, speciellt när han kom på morgonen alldeles lycklig när han skulle visa att han hällt ut två yoghurtar i kylen. 
 
Precis vad jag önskade mig denna ljuva morgon! Hihi. Som tur är jag inte långsint. Nåväl! Måste bara berätta att nu är Wille uppe i 4,4 kg och 55 cm lång. Mammas stora grabb! De tar sig trots att han var nere på 3180 gr som lägst :) 
 
Han har börja bli så nyfiken och hänger med på allt som händer :-) Kikar alltid över axeln, älskar att stå, sitta med huvudet avslappnat bakåt eller bli buren så han inte missar något kul. Ja, åh äta också! Tutte har han börja ta nu också, underbart! Han har sina söta små klagomåls ljud som låter sådär gulligt ynkligt. Som att han bara testar låta lite så han ser att jag hör och ser han ;-) 
 
Fina lilla gosiga Wille. Lite aj aj i magen, så droppar får han. Men absolut så snäll ändå! <3 Och en update om Kevin. Han säger så många ord nu och härmar så bra! Är så kul nu när han börjar släppa på blygheten och surra på :) 
 
Hoh hooh.. blev ett inlägg trots allt! Imorgon sätter vi som sagt kursen mot Piteå och tillbringar veckan där, sedan blir det Boden påväg hem nån dag :-) Men - Efter detta blir de lugnare på resfronten. Då är det dags att börja planera Williams dop och en ordentlig utgång ska hinnas med för att fira min födelsedag! 
 
Inte ens 22 år och tvåbarnsmamma, det är inte dåligt det! De bästa jag har och mer därtill. 
 
Nej, nu ska jag sussa. Ladda krafterna tills packningen, bilfärden och allt va de innebär. God natt kramar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback