En lyckad utgång


Min nyvakna skrutt häromdagen ♥ Glad och nöjd bebis, hihi.
Just nu sover båda mina juveler, alldeles slut utav dagen. Och denna mamma likaså..Igår tog jag en rejäl utgång med mina vänner där det bland annat blev badtunna, surr och smaska lite gottigheter innan vi åkte vidare mot krogen. Ja, kan säga att de är länge sedan jag drack sådär! :-) Jätte roligt att fira alla födelsedagar i en kväll. Nu har man gjort det där så nu dröjer det ett tag innan man tar sig ut igen, har de alldeles för bra med mina hjärtan en hemmakväll ♥ Tusen tack tjejer/killar!
 
Älskar att dansa och vara social, men bannemig det är underbarare att få vara hemma med dom. Gosa ner sig framför tv:n och äta gott! Snosa i håret när dom har somnat är tipp topp ♥ Hur som helst, jag är lika nöjd som Wille här ovanför på bilden :) Så idag har vi bara försökt "överleva" dagen..Hoff, uppstigning vid 8 och barn som gärna vill hitta på något kul :-) Som tur var har dom vart snäll. Kevin har pysslat på & William har hängt med mig,hihi. Sen har vi faktiskt sovit i 4 timmar i sträck - Allihopa! Inte bara vi som var seg.
 
Vi körde vidare på vår lugna dag så ett besök på pizzan med familjen & sedan hälsa på några vänner på kvällskvisten för en kopp kaffe och gobit passade perfekt! Vi alla fick presenter, storgrabben var så nöjd över sin nya bil :-) Sen har jag faktiskt köpt en vagn också...
 
Haha, detta är alltså min f.e.m.t.e. vagn ♥ Dags att avverka vagn parken lite :) Är en Emmaljunga syskonvagn som jag fyndade på blocket. Fick med mjuklift, åkpåse och fotsäck. Hur bra som helst! Kommer passa perfekt nu till vintern till mina småttingar.
 
 
 
Nu ska jag nog ta och krypa till kojs..Imorgon kör sambon på jobb igen så då är det bara jag och barnen hemma :-) Ni får hade så bra och sussa sött! God natt kramar till er♥
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback