Det där med hemma ♥

 
 
 Men tjenixen alla goingar!
Nu är vi här, åter på hemmaplan för en längre tid. Semestern är nu slut på riktigt! :-) Istället kör vi på nya spännande saker, ska bland annat kolla på ett hus idag. Gubben han har redan förälskat sig i det, så det hänger på mig. Min avgörande röst så att säga! Huset är jätte fint och gården likaså, men den är rätt nära en väg. Så vi får se hur mamman här bestämmer sig för :-) Annars blir det inflytt innan vintern/hösten!
 
Hur som haver, den lilla stackaren William kan knappast veta vart sitt hem är. Han har vart längre i Vasa än han var hemma :-) Men nu blir det lugnt. Om vi nu inte måste börja packa våra saker inför flytten..Har sagt till Kevin att vi ska kika på ett hus idag och han blev så glad när jag sa att han kanske kan få en egen sandlåda då, hihi. Jag själv känner mig rätt trött trots att jag somnade 20:10 igår med mina småttingar ♥
 
Nu ska jag bara ta det lugnt på en sådan här härlig lördag..Andas och njuta ♥ Nyss har vi ätit lunch, så nu ska vi ta oss en lunch vila. Den lilla han sover redan, så bara Kevin kvar då..:-) Ligisten. Nåja, det är bara att sätta igång råå! Under tiden ska jag ta en dusch, så skönt!
 
Kan berätta sen hur det gick med huset ;-) Gissar att det blir ett IKEA besök sen isåfall..Hoho!
Kraamisar
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback