8 veckor & inköp ♥

 
Hallå och tittut vettja! ♥
Mina dagar bara rinner förbi,hinner absolut ingenting i vanlig ordning. Min stora grabb har börja på dagis igen och han är helt extas! :-) Han praktiskt taget springer dit och vill knappt hem, han ska bara leka med sina kompisar och hålla på med deg. Hihi. Så skönt att han trivs lika bra som innan han tog sommarlov, om inte bättre. Morsan kanske inte är så rolig som jag trodde iallafall ;)
 
Så det är bara jag & William på hemmaplan några timmar, dock så har vi inte vart hemma nånting ännu. Utan vi flänger runt och hälsar på folk, kollar på ny säng och soffa. Tror jag hittat soffan och sängen jag ska köpa, så nu är det bara bilen kvar! Känner mig stor som ska köpa sådant, haha. Ska bli så skönt att få lite nytt tills vi ska flytta till huset ♥ Har redan spanat in på Ikeas hemsida och lagt i en inköpslista, bestämt tapeter och golv till nästan hela huset och alla små prylar. Ja t om funderat ut möbleringen!
 
Inte är jag lite ivrig va? ;) Idag fick även lillebror en garderob, sådan fin hemnes från Ikea.
 
Annars då? Idag var vi på BVC med lillskrutten WIlliam Nu väger han 5 kg och är ca 60 cm lång.Stora grabben ju, fast inte så stor som storebror var vid denna tidpunkt. Ändå så tycker jag han är så stor i mina ögon ♥ Och stadig! Ja herregud, han är så stark i nacken och benen. Lill pruttis..
 
Nej ni, jag måste ta och stänga ner datorn och kolla klart paradise hotel. Mina minstingar har tait natten för ett tag sen :-) Så skönt att båda somnar samtidigt och sover för natten. Lika mycket egentid som innan jag fick två barn, nog har man det bra. Tacksam är bara förnamnet! ♥ Önskar jag får börja visa er bilder på huset, men än är det inte riktigt klart. Håll ut!
 
 
Massa kramar till er, och en stor godnatt puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback