Förnyelse och jämförelse

 
Gode kvällen! Vad jag känner mig flitig att uppdatera åt er :-) Har minsann vart duktig att pyssla på här hemma nu på kvällskvisten. Blir så fort rastlös efter att vi har ätit middag så då håller jag gärna igång med olika projekt, hihi. Så jag skickade iväg gubben att handla lite smått medan jag och lilleman tog oss ett rejält städ race!
 
Som ni vet har jag kommit in i den fasen att allting ska göras annorlunda, nytt och fräscht. Så böt ut filten mot min fina ikea pläd, bytte den beiga vardagsrums mattan mot en vit rund rya, dammsög och skura, fixade det sista inne i Kevins rum och nu funderar jag på om jag ska ta ett slip race på det gamla fönstret eller om jag ska knåpa ihop mina fina silkes papper bollar som ska hänga antingen i vardagsrummet eller i busungens rum.
 
Har en gnutta energi kvar, så den ska användas! :-) Slänger åtminstone på en tvätt av mina kuddfodral..eller så klickar jag hem nya ;) Haha! Jag försöker koncentrera mig om vad jag skriver åt er just nu, men den lilla bökar i magen så jag hoppar till varenda gång :) Busfröet.
 
Som ni ser ovanför på bilderna så är det en liten jämförelse mellan mini i magen & hur Kevin var i magen (Sf-måttet). På översta bilden är det ny tillskottets tillväxt och den undre så var K:s. Ni ser, det är ändå en liten skillnad mellan dom. Dock så tror jag att dom kommer vara i ungefär samma storlek, men mamman här kan ta fel på det också. Hihi. Roligt att kika tillbaka på virriga mig när jag har dokumenterat varenda ting som har med graviditeterna att göra.
 
Nu ska jag ta och kika lite på kuddfodral på internet, blev så ofantligt sugen i skrivandes stund. Hörs imorgon! Då är det frisör tid, storhandling och grillning. Underbart! Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback