Länge har jag tänkt på er!

 
 
Hej på er där bakom skärmen! :-)
Har börjat skriva ett inlägg säkert tre gånger, om inte mer. Men aldrig kommit så långt att faktiskt avsluta det! Tänkte bara säga att vi lever :-) Hemma från Vasa, välbehållna och glada. Jätte hemska vägar var det, t om så dom hade ställt in busstrafiken i Gällivare. Under tiden i bilen så hann jag tänka så många gånger på Kevin och såg fram emot att se han så ofantligt ♥
 
När vi väl kom hem så var han "mommos kille" och kollade på oss med en sur blick som "Hur kunde ni lämna mig?". Hihi. Men lillhjärtat smälte upp och sedan var han lika go och underbar som alltid ♥♥ Kramade & pussade han säkert 30 gånger. Nu ska jag aldrig lämna han sådär länge igen!  Kevin blev så glad över sin grävmaskin och sina nya kläder..:-) Hans strumpbyxor, strumpor, Kouma skor och tröjorna passade som smort! Jätte nöjd med allt!
 
Tyvärr så har trollungen vart lite si och så nu i helgen och början på veckan. Små febrig, hostig och snorig..Så han har fått hänga med pappa & mommo tills jag har slutat! Men nu är jag l.e.d.i.g. hela veckan ut så jag ska minsann vara med Kevin så mycket det bara går :-) ♥ Måste ta igen det jag förlorat när vi var borta.
 
Annars så flyter allt på, med allt! Teorin på utbildningen är hemsk, och tar liksom aldrig slut. Hehe! ;) Jag har köpt en ny vagn; En vintervagn!
Hittade den för 300 kr här i stan och den är helt underbar att köra. Rejält gung, rymlig, stor varukorg, flippbart styre, hårdlift, sittdel, höj bart handtag, handbroms, lufthjul mm. Defenivit värt dom pengarna och Kevin sitter som en prins i den med alla kläder & fårfällen. Hihi. Min fjärde vagn! :)
 
Nej, om man skulle gå och rulla lite köttbullar tills imorgon och smaska av blåbärspajen jag och Kevin slängde ihop. Eller jag baka, han åt blåbären ;-) Vi får höras i veckan tycker jag! Kramisar till er alla ♥
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback