Bara pappa

Hej och hallå!
Ligger otroligt nog i sängen och är redo för John blund :-) Har kollat på Idol och en romantisk film, samt lite nudlar på de. MMmm! Länge sen jag åt det. Hihi.

Känner mig faktiskt en aning slut! Trots att jag fick sovmorgon och Robban gick upp och förde Kevin till dagis, så är man en tröttmössa ;) Till lunch bjöd älsklingen mig på Kina mat, så vi tog en lunch dejt och surrade om livets alla hörn. Fick sedan besök av Kusin Marie innan jag hämtade Kevin, som inte alls var omtyckt.

När jag hämta han kom han springandes och ropa pappa pappa! När han såg att de bara var tråkiga mamma så börja han tok grina och blev så sur. Sötnosen. Det släppte efter ett tag, så jag och hjärtat hämtade en pizza eftersom sambon hade åkt iväg på äventyr :-) Pizza är inte så poppis, men fick i han rätt bra innan vi gick över till grannen! :) Kevin och Saga leker då ofantligt bra tillsammans och är alltid så gulliga emot varandra. Dom går direkt till barnrummet och leker, pratar och har te bjudning. Hihi.

Sällan det är någon fejd :-) Så dom busade i sängen, Kevin sprang näck, åt goda mackor, lekte och badade tillsammans innan vi gick. Grabben min ville inte gå så han var lite extra busig vid deras hej då kram/puss!


Ja, de var en fin kväll. Han somna fort efter vi kom hem, så haft kvällen för mig själv ,:-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback