Lördag 21/12-13 ♡

 
Mina hjärtan, här hade dom känt varann nån timme utanför magen, hihi..
 
Hej på er ♡
Nu har jag gjort det mesta som jag skulle ha gjort innan avresan imorgon. Köket är åtminstone städat och ingen disk eller sopor finns kvar, men lite prylar finns det kvar på golvet här hemma. Men vad gör det? Nu när jag sjönk ner i soffan så kände jag verkligen hur trött jag är efter dagen ♡ Vi har packat, haft besök och fått julklappar, tagit en tupplur på soffan, sorterat ut alla för småa kläder, kollat att allt är med och vid sex tiden så åkte vi till Jossan för lite tacos.
 
Blev en tjej kväll med Ninni, Jossan, Elin, Emma, jag och Kevin :-) Vilken lyx för han att få vara ensam barn där och få all uppmärksamhet. Han satt då så nöjd där och gav lite pussar åt alla ♡ Busade lite och visade hur man ska dansa på krogen. Hihi. Vi tog en promenad dit och tillbaka, så det var skönt! Lämnade vagn och bob hemma, man kan alltid behöva röra lite på benen ibland.
 
Lillskrutten han somnade nöjt i mammas knä i soffan så jag lyfte tillbaka han ganska just. Måste bara skriva kom ihåg listan tills imorgon sen kryper jag också till kojs ♡ Vi satsar på "tuppen" tiden imorgon så det kommer bli en lång dag! Man får plocka ihop lite leksaker så han har att sysselsätta sig i bilen och sen har han sin dvd som han kan kika på också.
 
Han är en sån duktig kille, så detta kommer han fixa galant! Belöningen blir att få träffa pappa igen ♡ Varenda gång det kommer nån till oss springer han till dörren och ropar paappa! Men ingen pappa. Så nu har jag sagt åt han att han ska träffa han imorgon. Då spänner han munnen, lyfter på ögonbrynen och ser så himla glad ut! :-) Hans älskade pappa. Och pappas broom broom, hihi.
 
Nej, nu måste jag skriva listan och sen sussa. Ha en trevlig lördag allesammans! Skulle tro att det inte blir nån uppdatering från oss imorgon, kanske på måndag. Massvis av kramar och pussar ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback