Vankas äventyr

 
 
Jisses vilket litet vildjur vi haft här hemma!
Man kan tro att han har fått i sig nån redbull eller två, men icket det :-) Han har hoppat från sina små stolar till bord, sprungit fram och tillbaka med pappas keps på huvudet, klättrat på allt och varit en riktig klurig filur som bara testade mammas tålamod. Blivit mycket nej idag på morgonen och en hel skratt, vart får han alla ideér ifrån? Hihi. Våran goa teaterapa...
 
Tack för alla fina peppande tips med träningen, ska verkligen ta tag i det där nu och börja tänka på portioner osv. Fick även ett annorlunda facebook meddelande av en mycket nära vän/släkting som skämdes så över kommentaren/kommentarerna hon skickat åt min fd. vän...Men du ska veta att jag är inte sur på dig, bara  sviken att du inget berätta. Så du behöver inte vara skraj, du vågar svara i telefonen när jag ringer :-)
 
Får ändå säga ett tack åt dig som drog igång hela cirkusen och visade att uttrycket "En vän är en som förstår mitt förflutna, litar på vår framtid och accepterar en för den man är. En vän är den som vet allt om dig och ändå står vid din sida".
 
Hur som haver! :-D Snart är det dags att börja göra lite middag och sedan ska jag åka ner till kullen. Ska möta upp dom gamla goda vännerna för lite ost, kex och vin innan vi sätter kosan mot Tärendö. Övertygad om att det kommer bli en riktigt rolig kväll, och förmodligen en riktigt trött sådan också när man är van att gå & sova vid 11, hihi.
 
Ha en riktigt underbar lördag kväll allesammans!  :) Nu är det bara att njuta fullt ut av livet <3
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback