Så som det ska vara


 
 
Jag ville bara hälsa er alla god natt från oss här uppe i Lappland <3 Det är så mörkt på kvällarna nu så jag har faktiskt börja rota fram lite lampor att ha i fönstren. Mysigt när man kan tända ljus, men jag är inte riktigt redo för vintern så jag ska nog spana på en utomlandsresa..Insåg just att man har nog gått upp några kilo sen man träffade kärleken Robban, och det är lite hemskt att se faktiskt.
 
Nej, nu ska jag se till att börja röra på mig och faktiskt ta tag i det där springandet. Hihi, önskedrömmar iallafall. Hur som haver, nu ska jag hoppa i sängs :-) Har kikat på några filmer, ätit marabou choklad, lite ostkrokar, myst med kissen och tagit mig ett bad..Kämpen sover sen efter 7 tiden, så man hinner få mycket gjort!

Bara ladda upp krafterna för imorgon blir det tärendö holmen med mina fina & kanske några loppisar på dan. Ge mig några peppord nu så kanske jag t om tar mig ut på min första springtur, det hade vart härligt!
 
Massvis med kramar till er alla! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Anonym

Kämpa på om du vill nå dina mål! Att ändra kosten behöver inte alls vara jobbigt de är bara en vanessak :) att promenera när barnet är på dagis, eller varför inte gå på gymet eller ett pass ? Ta din tid till dig själv! Kram

Svar: Tack så jätte mycket för peppningen och tipset! :) Har vart ut på mitt första joggingpass idag, och det var riktigt kul. Nu bara hoppas att de fortsätter såhär, kram!
Ida Johansson

2013-08-31 / 08:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback