Härliga pastellfärger ska de vá!

 
Idag var jag lite klyftig och tänkte till lite, så jag åkte förbi vår målarfirma här i stan som heter Colorama för att kika efter några överblivna tapetbitar till min köpmandisk som jag ska ordna upp. Hade sån otrolig tur för dom hade precis sorterat ut massa stuvbitar, och just i dom färgerna jag ville ha. Vilken lyckans ost jag är Så nu får jag invänta Måndagen så jag får hämta hem den och börja pyssla.
 
Tänkte även göra lite tavlor av dessa och sätta i sovrummet, vardagsrummet och trollungens rum. Kevin som i skrivande stund försöker trycka på varenda knapp här på datorn! Grrr, lillis. Nej, nu kallar tvättstugan och lite middag Oh, vad gott.

Emelie

Otroligt härliga färger!!

Svar: Ja visst är dom! :) Älskar pastellfärger, är så vackert.
Norrländska Ida

2013-04-06 / 14:14:31
URL: http://www.kerstinemeliemargaretha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback