Första varvet

 
God morgon där ute i stugorna!
Ett vinterland möttes jag & lilltrollet på morgonen, bara vräker ner snö och sakta men säkert börjar plumsandet i snön :) Vilken känska va, snart får man äntligen börja mysa på riktigt. Om man kikar ut genom fönstret kan man tro att vi är mitt i kalla vintern, dock så är de bara 1 minus.
 
Såhär kan det vara! Men antar att dom där minus graderna kommer plussas på. Själv så håller jag på koka lite spagetti till korvrörran vi åt häromdagen, och Kevin sysselsätter sig med sin nya hobby (dra ut allt från tv bänken..) :D
 
Inte undra på att man städar och städar men aldrig händer något. Frågade min lillebror tidigare om just det för inte så länge sen
 
- Hoja Simon, jag förstår inte..Jag gör inget annat än att städa, men alltid är det skitigt. Har du samma problem? (lite sådär ironiskt..)
 
- Ja, jag också....*med allvarlig röst och en djup suck*
 
Haha, stackaren. Bara 6 år gammal och redan såna djupa problem ;) Men men, idag har vi absolut ingenting på schemat. Far nog kanske och fotar syrran när hon rider Glimm, och sen bara andas.
 
Vi kan ju höras senare, nu ska jag käka min lunch! Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback