Graviditets vecka 34 ♥


Egna tankar: Less? Nä, faktiskt inte. Inte än! : )) Har ju haft det så lätt nu på slutet, så jag känner mig inte speciellt gravid faktiskt. Såklart har man väll lite små krämpor och lillisen bökar runt i magen, men inte mer än så. Ja, förstås att jag är törstig hela tiden är väll det enda & min nästäppa!

Men stelheten i fingrarna kommer bara då och då, foglossningen känns inte av, bristningar har jag fått lite grann på sidorna, inge större läckage eller halsbränna. Det är alltså relativt bra än så länge! ^^ Dagarna består mest av att fixa här hemma, vara ute & gå, fundera på namn och förbereda till vår lilla charmör.

Är ännu inte nervös inför förlossningen, och vill inte läsa mycket om de heller. Bara jag känner till det allra viktigaste så klarar jag mig känns det som, hihi.

Sen är det en sak som jag måste erkänna...Nu tycker jag att det börjar gå segt! Får gärna gå lite fortare efter att vi vart på Ikea, ha ha! Hur ska jag kunna hålla mig? Vill ju träffa pyret, nu nu nu. Komsi komsi gullis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback