Photograph - Lost bride

Jag hade inga som helst planer idag på att fota, men se vad som hände, hihi! Men så helt plötsligt kom jag på att jag ville gå ut och fota & fick med min syster som fotograf och modell! :-)

Blev riktigt nöjd med bilderna trots att det regnade, jag knappt sminka mig och hann inte förbereda. Men nu ska man inte tänka på sånt, utan på resultatet! Så här kommer lite bilder från fotograferingen, ni får gärna komma med kommentarer! :-)

Var även ett tag sen jag tog svartvitt, så nu passade det bra eftersom bilderna är lite mer djup än glad.


 

 

 

 

Vad tycker ni? Bra, dåligt? Vill ni ha mer av sånt här? :)

 


jennsaaan

Vackra du pullan! <3

2011-07-31 / 16:57:48
Anonym

Vad använde ni för kamera när ni fotade? =)

2011-07-31 / 16:58:31
URL: http://soffija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback