Gott nytt år kära bloggläsare!



Tjenixen, jag tänkte bara önska er ett gott nytt år! Kommer nog inte hinna uppdatera något mer idag då jag ska åka till Tjotti vid 6 tiden. Ska fira nyår där med lite vänner, det kommer nog bli himla kul! Vi tänkte käka en himla gó nyårsmiddag som bl a består av fläskfilé, potatisgratäng, sallad, vitlöksbröd, röror och en massa annat.

Ja, det kan inte bli annat än roligt! Tänkte ta med kameran så det blir lite bilder också :-) Först fundera jag om jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt, men man måste passa på innan lill knodden kommer till världen och styr. Hihi* Då är det inte jag och Robban som är nr 1, utan vår lille älskling.

Och nu till slutet, jag hoppas ni har en bra dag och får en jätte bra nyårsafton! Sen vill jag också passa på att säga - Var rädd om er!

Puss och kram / Önskar mig och grodan i magen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback