Då var allt så gott som klart inför imorgon!

Nu har jag hållt på dona och fixxa, testat och hållt på så man ser att allting ser bra ut inför min Sandy roll! :) Var tidigare på loppis och sökte efter ett linne som hade liknande båt urringning, ni vet som hänger mer på axlarna? Men inte hitta jag någon sådan...Så man får ta det man har helt enkelt!

Däremot hitta jag en OBH nordica locktång 19 mm där, ser ut som ny! Testade en lock också, den funkade super bra! Vilket kap; 12 euro. Ligger tydliigen på 399;- annars :)



Ja, sen hitta jag ett bälte också! :) Var super hungrig efter våra små ärenden på Prisma för lite ljus + öronhängen och att gå på loppis...men kul var de! Har inte vart så bra dag för älsklingen så har försökt peppa honom, men sedan blev det bättre, som tur är <3

Tror det kommer bli riktigt roligt imorgon, kommer däremot oroa mig för Elvis...att han har det bra och så, men man får väl vandra hemåt om inte annat! Lovar att ta bilder så ni får se hur vi såg ut och hela kvällen, i promise!:)

Kommer se ut som en mänsklig pudel med lack dräkt..haha! Aja, blir nog bra tillslut:) Elvis får nog det bra...*peppar peppar*..




Nu ska jag dra vidare, jögge och bobo testar lite outfits tills imorgon! Dem ska vara pistvakt, det ni ;)
Puss och kram! Natti :) ni får se en bild imorgn innan jag drar;)

Mini me :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback