Mycke bättre..

Sådärja, nu har jag börja smälta att jag är här, Robban är där...lite.. På nått sätt så känns allt mycket jobbigare den här gången, men det hör väll till när man är så kär. Jag har dessutom ladda på telefon kortet med gratis sms så jag ska kunna skicka åt honom när jag vill..:) OCH hur mycket jag vill!

Men tro inte detta fel, är jätte roligt att vara hemma igen
. Fått äta renskav, sovit i samma säng med mamma ute i byn, kört lite, sovit med myshundarna och sluppit diska! suttit och surrat. Sen får jag börja träffa alla andra. Hann tyvärr bara träffa Sixten och dem ett litet tag, men var jätte roligt att se dem. Dem var precis som man kom ihåg dem! :) Han påminde om morfar..så det var kul att se! Jag har vart så trött hela dagen idag, är nog för att jag är lite känslomässigt upprörd och sen att de är mkt att ta in och ut. Men jag lovar att jag ska uppdatera bättre, har bara inte orkat.

När jag fick prata med robban på facebook for den där klumpen i magen, jag blev så lättad..att bara veta att han sitter och skriver åt mig, det är hans ord. Sen fått sms:a och fått en bild, samt pratat med han! Så nu är jag så nöjd så..:) älskar dig hjärta!



Ligger i sängen nu så ska sova, vi hörs imorgon. Kramis!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback