Något slags virus eller bara otur?

Jag hamna igår i något slags magont koma, mådde illa och ville bara försvinna. Men tappra lilla jag trodde de var ganska normalt så tryckte i mig en semla till frukost och lite kaffe på de, japp det satt fint! Sen börja jag må så himla dåligt igen och gick och halv sov, fick någon slags tablett och mådde prima fisk. Piffade upp mig och for sedan till Robbans mommo och käkade "Kamsa" = Pite palt..=) Åt och åt, och sen var de droppen...mådde jätte dåligt hela kvällen och ville bara dö, höll på bryta ihop...Och sen kom de, jag spydde! Vilken trevlig fredag :) Hade jag bara otur ellr är de ett dåligt virus? Har mått illa till och från förra helgen..Hoppas de försvinner, mår mycket bättre nu men har som ett tryck i huvudet! Inte speciell rolig helg, men hade planera att vara hemma och de var vi...=D

Väntar bara på Robinsson finalen, vem tycker ni ska vinna? Själv tycker jag att Mats ska vinna! Han har alla dom färdigheterna man ska ha - ärlighet, kunna fatta beslut, inget skitsnack, uthållighet, styrka och väldigt intressant personlighet..Han kämpar, han lever inte på dom andra som Sanna, Anders & Jimmy gör. Dom bara hänger med, inte alls värdiga vinnare. Möjligtsvis Sanna isåfall..Hon har i allafall vunnit en tävling! Men jag säger bara, GO
MATS!




Och ett tack till min älskling som tagit hand om mig nu, blev lite sur på dig när du höll på dampa på mej..men hör nog till din charm, Tack älskling! Du vet att jag älskar dig över hela mitt hjärta, å tä vet tu! <3

maria

aj då..krya på dig gumman:) jag tycker att mats eller hans skulle vinna, så de var ju bra!!när kommer du hem?

2010-01-30 / 23:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback