Nej nej nej

Ja, ni kan ju gissa vad som har drabbat mig..Magsjuka! Fick med mig de hem trots allt, men är på bättrings vägen så kanske man hinner va i skolan sista veckan innan lovet. Men vi får som sagt de, är bara så otroligt jobbigt att ha magsjuka..Man blir så orklös och ont i kroppen som om man vore ca 70+..När man ska vända sig och stiga upp kan man ju knappt röra sig, stel som en pinne! Som tur är har jag haft sällskap i sängen, Myran har gjort mig sällskap..Hon sov med mig flera flera timmar, kollade på film m m..Trogen hund de där! ♥



Sen har jag blivit servad med proviva, fiskbullar och annat sånt där bra för magen av mamma, så skönt att ha nån hemma när man mår pyton! Och så ett tack till söstra mi för den fina blomman! Så bugar och bockar ♥♥ Nej, nu ska jag dra...blir inge långt inlägg idag, är inte sådär jätte pigg! Ha de bra. Hejss ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback