Halloween firande!

 
Meen, så¨tider rinner iväg! :-) Kan inte förstå -
På en Söndag, dagen efter förra årets halloween firande tog jag ett graviditets test som visade positivt. Bara kvällen innan hade jag varit med mina vänner och firade lite smått, men magkänslan sa att jag skulle vara lugn med alkoholen. Så det blev en väldigt stillsam och tidig kväll för min del, och tur var väll det! För där inne grodde min älskade William :-) Kan inte förstå att det snart är ett år sedan. Kändes som igår jag höll i stickan!
 
Så denna Halloween helgen får mig verkligen att tänka på den stunden <3 Mammas fina prins som faktiskt har lugnat sig lite att vara en mammis. Hihi! Nu duger pappas famn ibland, det ni! Jag klagar inte, då får jag tok mysa med grabben själv istället ;-) Han har haft lite ont i magen på sistone så drog en runda på stan & inhandlade Sempers magdroppar, samt Miniform. Funkar kanoners! Nu är han precis som innan - Nyfiken & glad! Plus att han har återgått till sitt normala sov schema fast med ett uppvak. Hihi. Är en riktigt duktig kille som sover natten igenom :-) Vi hade för första gången en natt som han var lite ledsen och otröstlig i ca 1 timme..Men någon gång måste sånt komma också!
 
William äter numera ca 180 ml varannan/var tredje timme så nu har han börja lagra på sig.Ska inte bara skriva om killarna i mitt liv..Men annars då? =) Ja, vi lever på det vanliga svensson livet. Fast ute i lugnet och skogen, dvs älskade huset. Trivs som fisken i vattnet <3 Synd bara att det är jobb veckor och allt vad de innebär så man knappt hinner med att dona på här. Men nästa vecka ska jag slå i en växel och fortsätta tapetseringen :-) Ska försöka fota lite bilder åt er nu i helgen. Det är riktigt mysigt nu! Dock ännu mycket kvar, hoff.
 
Nej nej, nu hopp i säng! :-) Ska iväg och spöka lite med barnen imorgon med Sandra och kidsen innan jag åker till stan. Har packat en väska för vi övernattar i mammas lägenhet :-) Denna mamma ska ut på lite partaj med mina tjejjor <3 Gubben han är hemma med barnen under tiden. Längtar så väldans!
 
KRAMISAR! :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback