En liten testare minsann ♡

 
Phuuh, andas en och två gånger extra har man fått göra idag..:-) Trollungen drog på sitt bus humör efter hans vila och jag lovar er - mitt tålamod har sinat på botten. Vi hade strid om maten trots att han var hungrig, men han vela så gärna jävlas med mamman sin.
La mig på kökssoffan och sa åt honom att äta, vet ni vad han gör då? Kollar på mig sådär lite med jäkelskap i blicken, tar sitt glas med mjölk och häller ut de sakta men säkert. Jag försöker förtvivlat komma upp i sitt position under tiden jag säger "aj aj" så han skrattar ännu mer.
 
Hmpf! :-) Som tur var kom min räddare i nöden mamma Jag hade beställt lite kina mat med henne och trollungen tog ner stridsyxan så han fick sig lite mat i magen han med. En hyfsat stor handling, städning och en god natt läggning senare är jag nu helt slut. Kevin han fortsatte med sitt vilda temprament ända in i slutet Han försökte med allt, och ju surare jag blev ju mer skrattade han.
 
Vi avslutade dock som vänner Några pussar på pannan och kramar så var allt bra igen. Får så dåligt samvete om han somnar när jag är sur på honom, men som hög gravid med dubbla hormoner är det inte det lättaste att hålla tillbaka på allt. Jag skyller på det medan jag kan :-)
 
Det som är det bästa nu är att jag kan ta och käka en smarrig kvälls baguette..Kanske en skål med fil och njuta av lugnet så jag är på bra humör imorgon inför min söta unge som förmodligen ska köra med morsan lite till Städningen gjorde vi så fint bort idag & mina kuddfodral är upptvättade. Månne om vi bara gör något riktigt kul imorgon? Proverna ska jag dock hinna med också! :-)
 
Hihi, nej. Älskar min fina Kevin så ofantligt, men vissa gånger ger han mig gråa hår. Det hör nog till...Jag vet att jag ännu kan ge min mamma lite fina hårstrån ibland, hihi ♡ Nu kvällsmacka - Puss och kram allesammans. Hörs imorgon!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback