Kan det inte bara dra igång nu? :)

Förlåt allihopa för denna urtråkiga uppdateringen ni får just nu..Men det är minsann varierande på hur jag mår och allting annat :-) Kom hem vid 10 tiden efter många om och men. Proverna såg som vanligt rimliga ut, men vi har sagt att har inte liten kommit ut innan Måndag ska vi testa göra en hinnsvepning. Så bara hålla tummarna att det vill dra igång på riktigt snart!
 
Jag har fått ordentliga förvärkar som t om håller i sig när jag är uppe och går, donar på eller bara sitter på toalett stolen. Stark mensvärk i nedre magen & i korsryggen som sprider sig uppåt ibland när det kommer en sammandragning..Tog en alvedon tidigare idag och då blev det en aning lättare :-) Så det har vart tufft. Slemmisen fortsätter att släppa titt som tätt, så det tar sig åtminstone. Men man ska aldrig säga aldrig, kan ändå vara långt borta innan denna filur vill kika ut. Hihi!
 
Hade inte alls såhär när jag väntade Kevin, ingen förvarning alls innan lite av vattnet gick på natten och slemproppen släppte. Sen körde allt igång knappt 3 timmar efter :-) Nu verkar det som om man får "pinas" lite med dessa härligheter.
 
 
Nåväl, så är livet! Detta resulterar i att jag inte alls hinner med speciellt mycket..:-) Kevin han har fått sova hos mamma igår och inatt sover han där igen, jag bara nattade och gosade med han lite sen kommer han på morgonkvisten igen. Han ville så gärna sova med sin kära mormor. Så idag har jag sovit, städat, lagat lite smarrig mat och sedan var vi förbi ett par vänner så Kevin fick åka lite fyrhjuling!
 
Busy busy med andra ord. Nä, jag tycker ni får hålla tummarna extra mycket för mig nu att jag mår bra och att liten vill komma ut n.u så jag slipper oroa mig jämt och ständigt att något inte är okej där inne. Många tankar som snurrar.
 
Jag ska ta natt nu i min härliga bunker som mamma kallar det, imorgon är en ny härlig dag :-) Ni får tyvärr stå ut med dessa trista inlägg ett tag till. Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback