Pirrig

 
 
Hallo i huset!
Aaahmen, gud. Vart tar tiden vägen? Håll igång dagarna lång är det då verkligen :) Helst nu när det är så mycket förberedelser inför dopet. Hade då aldrig klarat det utan mamma! Hon har hjälpt mig att baka och dona på, och vart med honom när han har sussat så jag har fått göra lite ärenden.
 
För jag orkar då inte bära "lillisen" i hans bilstol, känns som armen ska falla av...Pheew...Så man kan säga att det underlättar enormt! Appropå det, måste kika efter en ny stol åt honom. Hans är för liten :(
 
Ja hojja, idag har man städat, flängt på affärer och handla det sista fastän jag ändå glömde det viktigaste och prommat med vagnen.
 
Sen har vi fått finbesök av finländarna (Kevvans alla släktingar) som har kommit hit för att se han döpas :D Fullt hus är det verkligen, så nu är alla golvytor ockuperade..Så mysigt så att ha dom alla här :) Tänk om man skulle ha det jämt? 
 
Hjärtat och jag åkte till mamma och sova, har nämligen lite chokladbollar att rulla, fålla upp brallorna, kolla kläder, duscha och fixa. Sen åker vi på morgonen för att duka klart, handla det vi glömde, piffa upp sig och sen blir det dags för att Kevin ska få på sig klänningen ;) Kommer vara så söt!
 
Har sagt åt Sofie att ha system kameran laddad så mamma for fota, man får inte missa något! Längtar så enormt tills imorgon, men ett litet pirr i magen har jag också..Kan jag inte förneka!
 
Så, nu hoppas vi på en glad son i kyrkan så kommer allt bli lite enklare, hi hi. Ni förstår säkert varför jag inte uppdaterar så värst mycket imorgon, eller resten av helgen. Bilder kommer sen.
 
Puss och kram på er alla! Ha en trevlig helg :)
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback