Att unna sig själv det lilla extra

Mina fina bloggläsare, nu är jag här igen! : ) Glad, nästäppt och små trött (som vanligt..), hi hi. Ja, man kan säga att det är min vardag nu förtiden! Men vet nu vad, Ibland sitter jag och funderar på att jag ska unna mig själv något, nån gång. För när gör jag egentligen det? Aldrig.

Inte nu när man har baby/hemma/hund grejer att köpa, då blir det inte mycket pengar kvar över till sig själv. Men nu har jag faktiskt tänkt att jag ska göra något alldeles för min egen skull, och det är (enligt mig..) en super viktig sak för att jag ska må bra & trivas med mig själv. Och självklart pratar jag om håret!

Ska köpa mig lite nytt löshår & gå till frissan så jag får det som jag vill ha det innan bejbsan tittar ut så man känner sig nöjd med sig själv när man har bröstmjölk överallt, slitet hår eller knappt sovit på flera dagar. Då kan det vara kul att iallafall vara snygg i håret, eller hur tjejer? :)

Det är så viktigt att ta hand om sig själv också, man måste få känna sig fin & speciellt nu när man är större än man brukar. Så det står på min prio lista - Skämma bort mig själv lite extra framöver! Hi hi.

Detta hade jag tänkt mig, färgnings tekniken kallas Ombre. Ett super fräsht, naturligt & snyggt sätt att färga håret på! Man bleker topparna lite lätt, färgar dit en passande utväxt som smälter ihop med resten av håret. Visst låter det knasigt? Att man numera ska ha en utväxt ;)




Har ni något speciellt som ni brukar skämma bort er själv med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback