Dagen innan dagen

Nu börjar jag få resfeber, på riktigt. Idag är det då det smäller, nästan iallafall! :) Jag har packat klart, och fast min väska känns tung har jag knappt med nått..Hur ska det gå att få med mig grejer från spain? Jag fattar inte. Kommer bli övervikt, mkt övervikt. Tusan!

Aja, nu måste jag fixa mig och äta något innan vi sticker mot Piteå vid tolv tiden. Vi kommer som sagt sova över i Piteå innan vi drar iväg mot Spainen. Och då undrar ni säkert varför? :) Jo, flyget går så pass tidigt från Luleå så det känns lättast så.

Sen har jag ännu klumpen i magen att lämna Robban här, men förmodligen blir det bara 9 dagar för mig att vara där om min ekonomi tillåter det. Det är dyrare att vara kortare, än längre..Mystiskt! Kan inte ens beskriva känslan jag har när jag tänker på hjärtat, jag kommer sakna han så otroligt j*vla äckligt mycket där borta så det är helt otroligt.

- Min älskade bibi, min morotslåda. Kommer tänka på dig hela tiden, och inte för en sekund ska jag glömma bort dig. Du är en helt underbar pojkvän som låter mig åka, och jag kan nog inte ha en charmigare sådan heller. Så älskling, ta hand om dig och gör inga hyss, för din bibi kommer hem snart igen! :)

Sådär, då har jag skrivit brev åt hjärtat. Och även ett STORT tack till mamma som ställer upp att vara djurvakt medans vi är borta! Tack tack tack! :) Elvis har de bra hos dig.



Vi hörs sen när jag har tid i spanien ;) hehe, hejdå alla vänner! Hade så himla bra i Sverige.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback