Fyrkantiga ögon

Ja, de är ju så att jag legat däckad hemma nu några dagar och börjar få otroligt tråkigt, nästan så att jag längtar tills skolan börjar..Fast, är ju bara två dagar och sen lov! Men två dagar är alltid nått, så jag får ta en riktig livs njutare nu under lovet. Tänkte ge er ett litet film tips, ett väldigt bra sådant. Eurotrip, Har ni inte sett den filmen säger jag åt er att göra det, eller jag kan ju försöka. Den är hysteriskt rolig och man kan se den om och om igen, de är kanske en film riktad åt yngre men såklart kan äldre också se den. En komedi helt enkelt! Så sätt på er skorna & jackan, skrapa ihop era sista kronor och gå ner och hyr den här filmen, de är ett måste att se! Jag har sett den nu så många gånger att mina ögon är fyrkantiga

Nej, nu ska Jag ska fortsätta med mitt lilla "uppdrag" den här månaden, kan tyvärr inte säga vad de är men jag håller tummarna och kanske går de som jag vill! Och vem vet, kanske lite kellogs red berries & fil på de? Låter inte de riktigt gott..Börjar som sagt bli friskare och nu kan jag i allafall äta, så mumsigt. Och ett tack igen åt min familj som tar hand om hästern, tackar och bockar! :D Ha de bra alla där ute, bye bye! ♥



Ps: Gå också och köp en tandkräm som heter, Pepsodent  - White now
Är en tandkräm som bleker tänderna samtidigt...Verkar funka galant! Kanske ni får se ett vitt leende senare!

Jenny

Fin bild : )

2009-03-19 / 21:00:18
URL: http://jjennyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback