Ett nytt år, 2016 rättare sagt ♥

 
God jul och gott nytt år! Nu är vi här, ett helt nytt år med nya möjligheter och äventyr. Det året som har gått var ett rätt intensivt och spännande år, men framförallt mysigt när vi har bott i vårt hus i ett helt år, William och Kevins syskonkärlek och tvister växer varje dag :-)
Har hunnit med så mycket på så kort tid och lärt mig ännu mer. Jag slutar dock aldrig förvånas hur folk tänker och insett vilka vänner man värderar och vilka man bara ska lägga sig åt sidan. Jag har även insett att man ska njuta av det man har & ta hand om sig själv. Det är ingen som tackar en sedan när man har gjort allt & lite till när man själv når en viss gräns.
 
Dessa dagar av pusslande är ett stort mysterium. Att hinna allt man vill är lite av en omöjlighet, men så får man också tänka. Är det viktigt? Hur viktigt? Vad måste jag prioritera bort om jag vill göra det där? Vad är mina mål i livet? Hur ska jag nå dit?
 
Mitt nyårslöfte för detta år är; - Gå på magkänslan, lyssna på hjärtat, ta hand om dig själv, värdera din familj, gå inte miste om en sekund, gör saker som gör dig glad, testa dig fram, våga kliva fram även fast vägen dit känns jobbig för stunden, res, jobba ännu mera och börja ett hälsosamt liv. Hihi, detta är väll inte så svåra mål. Men just detta år tror jag kommer bli rätt så turbulent och mycket jobb. Trots detta så kommer jag fortsätta älska mina killar till en oändlighet! Dom är mina juveler och skyndar mig hem bara så jag får gosa med dom.
 
Många gråa hår ger dom mig per dag när dom bråkar om samma leksak, eller tjuter om den ena håller sin ena tå på den andres fot. Ja, listan kan göras lång hur mycket dom bråkar och tjivas..:) Men oj så dom har roligt med varandra! Leker dagarna lång och söker stöd hos varann när något kanske är lite läskigt.
 
Tack älskade 2015, nu taggar vi igång för ett helt nytt år! Det kommer bli grymt :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback