Trevlig påsk!

Sådärja, intagit säng läge - Check! 😆
Haft en minsann full späckad vecka trots att sambon vart ledig. Inte en lugn stund 😊 Så lättad över att jag tog mig i kragen och målade köks soffan och byrån vit. Väntat och suktat så efter mitt paket med Chalk paint. Åh wooaw vaden var enkel och snygg! Redan en favorit här hemma, så är otroligt sugen på att beställa en till fast i en annan färg. Kanske nästa månad! Rekommenderar den varmt. Enkel, så gott som doftfri, torkar rekord snabbt och läckert resultat. Det bästa är att inget underarbete krävs! 
 
Denna härliga påskdan började vi med skoter åkning och kolla igenom Kevins nya sommar kläder jag beställt från Next. Så fina, vi är så nöjda! Sedan kom mamma hit med påskpresenter till små trollen 💙 En påsk påse med en bok, leksak, smakis, skoter och ett klädesplagg! 😆 Tusen tack! Fick present jag med, goa mamma. Så vi hade en blandad men rolig dag som vi acslutade med mumsig middag..Mmm! 
 
AHar packat ner hela hemmet känns de som eftersom vi åker till stugan imorgon. Kusiner, vänner och "turister" hälsar på så vi spenderar våra lediga dagar däe 😊 Gääöösp...Nä hopp i säng! Ska lyckas packa klart, fixa barnen, lasta i bilen, fixa hästarna och behålla lugnet tills vi är där. Hihi. 
 
God natt och glad påsk! 💙
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback