Hungriga Wille

 
 
Hej hopp där ute! 

Nu är vi här igen så jag får ge er en update! :-) Vi har haft fulla dagar fyllt med aktiviteter. Jag hann packa klart och göra allt den fredagen så iväg kom vi i tid. Hann mysa på i Piteå på kvällen med grillat och badning, härligt så de heter duga! 
 
Sedan har vi hunnit spendera en dag i Umeå på campingen :-) Lite shopping har jag även hunnit med -  - En gigantisk påse från HM, så nu har Kevin nästan en.ny garderob. Hihi! Imorgon och resten av veckan kör vi på samma spår..Dvs shoppa! 
 
Annars då? Ja, Stora trollungen har badat och busat på till max. Den lilla han har ätit sig igenom vistelsen där! Inte riktigt nöjd..Ont i magen och för lite mat enligt hono m :( Imorgon ska jag testa pumpa ut och se hur mycket jag får ut. 
 
 Så idag har jag handlat droppar för bajseriet och gaserna som ska ut lättare, samt en flaska till vår vrålhungriga Wille :-) Han åt fyra gånger på en timme, sen tryckte han i sig 130 ml ersättning och bajsade/pruttade ordentligt. Gissa vem som sedan sov som en prins? Och så nöjd. 
 
Nu ska jag ta och byta på min sovande prins och sedan sova.:) Kevin han slockna i bilen lite efter 8. Trött grabb! Nånå, nu ska jag ladda upp inför shopping veckan ;)
 
KRAAAM!  
 
 

mamma

Lyser bus i ögonen <3

2014-08-07 / 17:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback