Ett års tårtan - Done!


 
 
Min hemma gjorda tårta som jag slängde ihop med en trollunge klängandes i benen som promt skulle upp i famnen. Jag är chockad över att den blev så pass bra trots att Kevin var så himla mammig och tjurig! Thihi, ja lite stolt får man vara då och då :)
 
Vi steg ju upp sisådär lite efter klockan 8 så då satte vi igång direkt. Vispa grädde, skära frukt, göra egen marängbotten, vispa allting annat, spackla och dekorera. Jag fyllde den med hallon mousse, maräng, choklad mousse, grädde med en gnutta vit choklad och ovanpå vit tårtbotten med grön marsipan. Nu återstår det att se vad gästerna tycker, för imorgon blir det en till tårta!
 
Här firar vi hans födelsedag hela veckan lång Moster, moffa, morbror och fabbo Tobbe kommer idag för dom åker till fjälls imorgon. Igår var Elin, Sara & Erik här och fikade samt kom med presenter. Ett gigantiskt mjukisdjur och tuffa traktorer fick han. Gissa om han har brumma med den och faktiskt gosat med ormen :) TACK sötnosar! Bild på alla presenter kommer imorgon.
 
Hörs lite senare med bilder från hans lilla födelsedags fest Kramisar!!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback