Famn gosse

 
Hejsan! :)
Idag har jag verkligen haft en blandad dag i mitt humör - Snacka om att sätta tålamodet på prov
Min lilla trollunge har vart så mammig så man har inte fått mycket gjort, varken för mig eller mamma. Han har klängt efter benen mina, gnällt och vart otålig.
Ex antal försök av att räkna till 10 har gjorts, och har funkat vissa gånger :) Det här med att flytta och ha en son som vill upp i famnen är inget att rekommendera. Nästa flytt ska jag ta hjälp av flyttfirma, detta går ej!
 
Hi hi, så är det ibland :) Hann göra klart det mesta i lägenheten så hämtade en pizza, tog sakerna till mamma och här sitter vi nu och finner lugnet   Övertrötta allihopa, och pyret som just somnade..År och dar sen han slog igen ögonlocken såhär sent, men känner säkert av all stress som man bär på..
 
Höll nästan på glömma säga att idag fyndade jag mig en fullstor diskmaskin, så nu får vi hundra gånger lättare med disken framöver i nya lägenheten. Yippie! :)) Det är väll dagens härliga händelse, resten av dagen så har man nästan bara stressa runt och vandrat av allt som ska hinna göras..
 
Nej, nu måste jag ta natten här borta. Ögonlock tunga som bly! *Gääsp* Måste finna ork att fira nyår imorgon också, så det blir till syster på middag sen hem och mysa med familjen. Låter helt perfekt i mina öron
 
Om vi inte hörs imorgon - GOTT NYTT ÅR! '
Kraamiiisar
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback